JOM KLIK IKLAN NUFFNANG

Jumaat, 13 Ogos 2010

CLEARKAN PRODUK PERKASA WORLD




Khasiat Buah Manggis
Kajian terkini membuktikan tentang khasiat dan kelebihan buah manggis dengan penemuan sejenis bahan aktif didalam buah Manggis yang dikenali sebagai Xanthone.Xanthone ialah suatu bahan kimia aktif dengan strukturnya yang terdiri daripada jejari 3 cecincin dan ini menjadikannya sangat stabil ketika berada dalam badan. Struktur ini turut menjadikannya sangat stabil dalam pelbagai keadaan samada panas atau sejuk. Terdapat lebih dari 200 jenis bahan Xanthone dalam alam semulajadi yang terdapat didalam pelbagai tumbuh-tumbuhan tetapi lebih dari 40 jenis Xanthone terdapat dalam buah manggis dan merupakan yang terbanyak.
Khasiat terbaik dari Xanthone ialah ianya bersifat anti-oksida. Pengoksidaan merupakan proses berbahaya yang berlaku setiap hari dalam tubuh kita sama seperti proses yang berlaku dan menyebabkan karat pada besi. Proses pengoksidaan ini juga kebiasaannya disebut sebagai penuaan. Xanthone akan melindungi sel dan mengurangkan kerosakan pada sel terutamanya akibat serangan radikal bebas.Selain anti-oksida, buah manggis juga berfaedah sebagai antibakteria, anti-kanser, anti-radang malah warna ungu yang terdapat dari buah manggis juga mempunyai khasiat tersendiri. Kelebihan manggis ialah ianya boleh diambil dalam dos yang tinggi dan seberapa banyak kandungan sekalipun tanpa memberikan sebarang kesan sampingan atau implikasi yang buruk terhadap tubuh badan seseorang.

Khasiat buah manggis (xanthone) dapat membantu dalam masalah-masalah penyakit seperti:-
Diabetis, migrain, membantu masalah saluran darah, penghadaman, kanser, lelah, demam dan jangkitan, emosi dan stress, otak dan saraf, masalah haid, buah pinggang, masalah penglihatan, alergi, resdung, pelbagai penyakit kulit seperti eczema, gatal-gatal, psoriasis serta jangkitan kulat, luka-luka yang biasa pada mulut, melecur, pemulihan selepas pembedahan, darah tinggi, lebihan kolestrol, keletihan, kekurangan darah, ulser, gastrik, masalah saluran usus dll
HARGA :RM50.00 ONLY
PROMOSI BULAN NOVEMBER FREE POS




MenStrong The Ultimate Power minuman dalam bentuk coffee khas untuk kaum lelaki tidak kira umur,sudah berkahwin mahupun belum. Diperkaya dengan pelbagai khasiat dan ramuan yang terpilih khas untuk yang sentiasa mementingkan penjagaan kesihatan diri. Menstrong adalah minuman yang meningkatkan tenaga dan mampu mencegah pelbagai penyakit antaranya ialah:-

Melindungi Prostate dari membekak
Kencing tak lawas
Gangguan saraf
Memperbaiki tahap kelakian
Masalah Kardiovaskular
Menguatkan Metabolisma
Melindungi saluran darah
Menguatkan peparu
Sakit sendi
Menyahtoksin
Sembelit
Batu Karang

Menstrong juga berfungsi dalam proses penyembuhan, fungsi usus, Meningkatkan sistem imun, Menambah sel darah merah, Meningkatkan fungsi ereksi, mengeraskan alat vital lelaki, menambah daya tahan seks, memperpanjang waktu ereksi, menambah ghairah seks.
Kandungan : 21gram x 20sachets
Harga :W/M :RM50.00 E/M :RM60.00

HARGA PENGHABISAN STOK:W/M RM45.00 E/M:55.00
PROMOSI BULAN NOVEMBER FREE POS




WomenStrong minuman kesihatan yang dicipta khas untuk kaum hawa yang sentiasa mementingkan kesihatan dalaman. Kecantikan anda bukan bermula hanya dari luaran sahaja malahan anda perlu menitikberatkan kesihatan dalaman anda sejak awal lagi. Dalaman yang sihat memberi impak yang hebat untuk luaran anda. Tidak guna anda cantik diluar tapi tidak didalam. WomenStrong diperkaya dengan ramuan dan herba yang tinggi dan berkualiti.Kebaikan yang anda boleh dapati dari WomenStrong ini adalah:-

Menegang, Menghaluskan, & Mencerahkan kulit
Melancarkan peredaran darah
Awet Muda
Menggalakkan proses pemulihan
Membantu masalah keputihan
Melangsingkan tubuh
Mengurangkan asid urik
Menguatkan saluran otot & peranakan
Meningkatkan imun
Sesuai untuk yang mengalami kekurangan darah
Masalah Senggugut
Menguatkan Metabolisme
Menganjalkan payudara & punggung
Menstabilkan hormon
Meningkatkan estrogen dalam tubuh & mengaktifkan kolagen dalam kulit
Bahan-Bahan :- Kacip Fatimah,Sireh,Dong Quai,Lobata Delima,Debunga Lebah,Akar Serapat, Marine Collagen,Pueraria Marifica & Manjakani.

Kandungan : 21gram x 20sachets
Harga :W/M :RM50.00 E/M :RM60.00
HARGA PENGHABISAN STOK:W/M RM45.00 E/M:55.00PROMOSI BULAN NOVEMBER FREE POS




Collagen Cafe adalah minuman kopi pracampuran istimewa dari ekstrak biji kopi Arabica Brazil, krimer bukan tenusu dan juga gula perang. Ia diperkaya lagi dengan collagen yang digunakan secara tradisional untuk mencantikkan kulit dengan cara menghaluskan tekstur kulit. Kajian menunjukkan marine collagen kaya dengan sumber vitamin dan maino yang diperlukan badan untuk kesihatan. Begitu juga dengan ubi bit merah,kedua-duanya kaya dengan vitamin dan galian Magnesium,Fosforus dan juga pottasium. Galian-galian ini amat baik untuk perkembangan minda serta juga menjana tenaga.

Kelebihan kandungan yang terdapat dalam Collagen Cafe ini adalah
Krimmer bukan tenusu
*Ekstrak biji kopi arabica brazil
*Marine Collagen - Membantu mengimbangi hormon,mencantikkan kulit dan menggebukan kulit
*Gula Perang (Molasses)- Mengandungi bahan-bahan mineral yang baik untuk kesihatan
*Ubi bit Merah - Kaya dengan vitamin dan mineral, kajian saintifik menunjukkan ia mempunyai anti-oksidan yang baik untuk mencegah beberapa jenis penyakit terutamanya kanser. Ia mengandungi "Enzim protektif" yang tinggi yang berperanan secara responsive didalam tubuh.
*Destrose Monohydrate - Gula penambah tenaga daripada buah-buahan dan rendah kalori.
*Debunga Lebah - Kaya dengan vitamin ,mineral dan 22 jenis asid amino perlu. Ia juga kaya dengan Anti-septik

Kandungan : 20 sachets
Harga : W/M RM 26.00 E/M 31.20
HARGA PENGHABISAN STOK:W/M RM22.00 E/M 28.00PROMOSI BULAN NOVEMBER FREE POS


Tiada ulasan: